21
Cze

Specjalista ds. Sprzedaży z Językiem Czeskim

 

Główne zadania na stanowisku:

  • Obsługa klientów działających na rynku czeskim
  • Realizacja zamówień
  • Fakturowanie
  • Kontrola spływu należności
  • Utrzymywanie dobrych kontaktów z klientami

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów hurtowych i indywidualnych
  • Znajomość dokumentów dotyczących obrotu towarowego (faktury, korekty, zamówienia, WZ, PZ)
  • Dobra znajomość obsługi komputera  (środowisko Windows, Internet)
  • Praktyczna znajomość Microsoft Office, w tym dobra znajomość MS Office Excel
  • Znajomość języka czeskiego – warunek konieczny
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność współpracy w grupie
  • Zmysł organizacyjny
  • Kreatywność i komunikatywność
  • Prawo jazdy kat. B
  • Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

 

Oferujemy:

  • odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę, na początek okres próbny
  • atrakcyjne wynagrodzenie dwuskładnikowe (płaca zasadnicza + nagrody)
  • terminową wypłatę wynagrodzenia
  • stabilne zatrudnienie na długi okres

 

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: praca@voster.pl lub faxem na nr +48 (15) 870 14 85

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).